Det Har Jag Gjort Mig Förtjänt Av

Idag har vi bara haft en slappar dag.
Jag började känna av huvudet igår. Vilket inte var trevligt. Inte nog med det så drattade jag på rumpan när jag var på väg hem från pappa. Så när jag kom hem hade jag huvudvärk, ryggont och var otroligt trött.

Dagen har alltså spenderats i sängen - jag gick inte upp förrän vid 16-tiden idag. Självklart vaknade jag tidigare än så. Men jag orkade inte ta mig upp. Ryggen gör sjukt ont! :(

Jag är inte överförtjust i att min dygnsrytm inte är någe vidare. Men samtidigt kände jag att jag förtjänade en heldag i sängen. Däremot blir det andra tag imorgon.

  • Möte med banken
  • Ringa skolan och ta reda på lite mer info
  • Jobba

Så nu ska jag inte blicka tillbaka på den här dagen som bortkastad. Jag behövde min vila, jag mår bättre nu och jag och B har pratat och prtatat och pratat idag. Känns som om det var 1 månad sedan vi sågs!

Nu blir det lite kaffe och sen hoppa i badet och läsa bok! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0