Har Sagt Upp Mig

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår.
Det var en ganska omtumlande dag för mig. Jag har, efter hela 3 år i Kista, sagt upp mig.

För mig var det ett stort steg. Det känns ganska overkligt just nu - förändringen kommer inte att bli så stor. Men mer vågar jag inte säga just nu. Jag vill vänta tills jag vet att allt är klart.
Men som ni förstår då så är det ett nytt jobb på gång. Det är det som har varit anledningen till mitt lilla firande här i förrgår.

Så grattis till mig!
Jag är glad!


Men som jag sa till min kollega igår. Det var inget lätt val men det var rätt val. Det gynnar mig i slutändan!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, men då är verkligen Skiathos perfekt tycker jag!

Då får ni just maten, mysiga hamnen, uteserveringar med goda drinkar (rekommenderar baren/uteserveringen som ligger i en trapp mitt i lilla stan vid hamnen, Se7en steps heter den om den finns kvar), lugn ö men om ni skulle vilja gå ut någon kväll så finns det möjlighet till det också!



Sen gäller det förstås att hitta rätt ställe att bo på också för att få den bästa känslan. Vi bodde på ett litet hotell som hette René Studios som låg precis på kullen ovanför Shiathos stad. Det tyckte vi var ett mysigt ställe med gulliga ägare och perfekt avstånd ner till stranden och stan.



Men det förstås.. jag var där innan Mamma Mia kom ut. Jag hoppas ön inte förstörts något av det! :)



Grattis till nytt jobb, vad jobbar du med? :)

2011-01-27 @ 14:27:21
URL: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Postat av: Linda

Minst sagt ett rätt val :) är glad för din skull!



kram

2011-01-27 @ 14:50:07
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0