Hemma Från Landet

Hemma från landet igen och har precis komme hem från en middag hemma hos B's familj.
Just nu är jag ganska trött och sliten. Vet inte varför med tanke på att vi bara har vilat upp oss ute på landet. Det var riktigt skönt. (Ska dock inte avslöja hur mycket godis vi ätit)

Jag har huvudvärk och känner att jag bara vill begrava mig under täcket. Tror att det kan vara lantluften som krockar lite med stadsluften. (Inga kommentarer nu om att Väsby fortfarande är landet... Vet att du tänker så! ;) )
Nu blir det badet med min bok som efter nästan 200 sidor börjar arta sig.

Lite te på det kanske??


Tar en kopp av provet jag fick av Kahls för ett tag sedan.
Om ni kommer ihåg?


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som att ni haft det jätte mysigt! Kanske vi ses på tisdag för då jobbar jag, vi har lite att prata om hehe.



Kram på dig fina!

2011-01-30 @ 22:42:50
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0