Mysig Middag

Middagen hemma hos Julia var hur mysig som helst.
Efter en lite halvstressad morgon (då jag insåg att jag glömt mina jobbnycklar på jobbet) hade jag tagit bilen vilket var ganska skönt egentligen. Fast hade jag inte tagit bilen hade jag blivit hämtad.

Hon bjöd på bakad potatis med två olika hemmagjorda röror till - skagen och en tonfisk/zucchini-röra med basilika. Man ville inte sluta äta även om man blev mätt. Det var verkligen hur gott som helst.
Jag kommer nog be om recepten för det är något jag lätt kommer vilja äta igen.


Till efterrätt blev det kaffe och glass medan vi tittade på Solsidan.

Vi kom hem ganska skapligt men jag var för trött. Hade ju trots allt varit igång hela dagen - så det blev en ganska tidigt kväll. Även om vi kanske inte somnade förrän sent. Vi låg och pratade om en hel del innan vi somnade. Omställning är inte riktigt min grej. Jag blir nervös och i och med att jag har jobbat sedan studenten så är tanken på ett studentliv ganska skrämmande. (Misstolka mig rätt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0