Paus

Jag har tagit en paus i mitt städande. I och med att vi jobbar om varandra så mycket som vi gör så får vi ju ta varje tillfälle vi har till att städa.
Det är skönt att veta att det blir ganska grundligt gjort. Vi kommer dessutom få vår diskmaskin installerad. Det är något vi har längtat efter sedan vi flyttade ihop - och det har ju tagit ett tag för oss att få den installerad. Men nu blir det gjort så jag ska inte klaga. Jag vet att det kommer ge så mycket mer tid att kunna hålla rent i övriga lägenheten.

I vår paus här så har jag "hjälpt" B med hans tv-spel.
Min sambo, precis som alla andra tjejers sambos, är lika spelgalen han. :P
Men jag kan säga att det inte var någon vidare hjälp jag var. Det var sjukt svårt och jag var helt enkelt inge vidare på det. Men men... Hehe..

Nu ska jag fortsätta med dammsugandet och sedan moppa golven!

Återkommer lite senare! :)

Kramar..*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, känns nästan som att det är tvärt om här hemma :) Jag som ber om hjälp med mitt tv-spel :)

2011-01-15 @ 13:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0