Som ni märkt så har jag hamnat lite efter ...

20110104141 (MMS)

Som ni märkt så har jag hamnat lite efter i bloggandet igen. Det har inte alls varit meningen. Men så blir det ibland. Eller ganska ofta för mig nu, förlåt. Som ni ser så är jag ganska trött just nu, har i stort sätt bara ätit och läst sen jag kom hem. B hämtade mig från jobbet idag - vi åkte direkt till City Gross och storhandlade. Efter det la jag mig i badet, läste och nu är det dags för sängen. Vi ska titta lite på According to Jim innan vi somnar. Om ni inte sett den serien innan så kan jag rekommendera den. Jättemysig såhär på kvällstid. Tycker jag i alla fall. ;) Sov gott alla söta där ute. Pussa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0