Studiesök

Just nu sitter jag vid min dator (laptop) och ska skriva på ett personligt brev till utbildningen jag vill gå. Sitter också och tittar på eventuella kurser/program jag skulle kunna gå om jag inte skulle komma in.

Det roliga är att jag har suttit vid B's dator dom senaste månaderna - så jag hittar en massa roligt som jag inte sett på länge.

T.ex. har jag hittat bilder från när jag och J var ute på en maratonkväll. Vi var på tre olika ställen på en och samma kväll. (Jag som känner att jag börjar bli lite till åren ;) tänkte flera gånger - det här är för högt tempo för en gamling som mig)
Men kul var det och ibland önskar jag att man hade pengar, tid och orken att flänga runt som vi gjorde!


Bilderna är kanske inte dom bästa - men har man brått så har man! :P


På alla bilder är vi påväg någonstans


Bilden är från en biljardhall samma kväll. Det var killen i garderoben som fotade.
Han ska nog hålla sig till det och inte satsa på att försöka bli proffsfotograf.


Härifrån åkte vi till Dubben, jag lägger inte upp någon bild för dom jag tog var enbart på lediga stolar. ^^ 
För er är det här kanske inte mycket för världen. Men för mig är det roliga minnen.

Nu ska jag återgå till mitt studiesökande.
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0