Ute På Landet

Efter en ganska händelserik vecka har jag och B ny flytt hemmet och befinner oss ute på landet. Det är alltid så avkopplandet att komma ut hit. Vi la oss i soffan och tittade på The Oxford Murders med bl.a. Elijah Wood från Sagan om Ringen. Det tog inte många minuter innan mina ögonlock blev väldigt tunga. Jag tror att jag somnade till någonstans mitt i filmen - så jag hängde inte helt med där i slutet. Men men..

Det var varit extremt skönt att få sova ut. B hade svårare att somna för han vaknade av att Zelda skrek hela natten.

Men förhoppningsvis får vi en mysig dag idag med promenad och god mat. Kameran ska sättas på laddning så att ni får se hur fint det är här ute såhär års.

Nu tänkte jag lägga mig och läsa en stund innan vi sätter igång dagen!

Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0