Vad Händer 2011?

Jag har redan en del saker att se fram emot under det här nya året. Eller ja, det är snarare en del önskningar som jag vill ska slå in under det nya året. Får se hur många lyckoträffar det blir.

- Skaffa mig en systemkamera (eller önska mig i födelsedagspresent)
- Likaså Photoshop.
- Spara en massa pengar
- Boka möte med banken
- Fylla 24 och fira det med nära och kära
- Skicka in en ansökan till TRAC
- En del resor har börjat planeras, både tillsammans och var för sig. Får se hur många vi hinner med.
- Bad Gastein vet vi ialla fall kommer att bli av.
- Kolmården
- Landet - Samt lerduveskytte och hästridning (B's val av present - fick en upplevelse i julklapp - från hans familj)



Ja, som ni ser finns det redan en hel del som är önskningar men som också planeras för fullt. Får se hur det ser ut den 31/12 detta år. :)

Vad har ni själv för förhoppningar på 2011??




Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0