Veckan Som Kommer

Nu är jag faktiskt ledig till och med tisdag. Börjar jobba på onsdag igen då jag bestämde mig redan i början på januari att jag skulle jobba mycket jan-feb för att sedan kunna "ta ut" lite lediga dagar nu helgen.

Nu måste jag vara helt ärlig - jag är inte hundra på att det jag skriver nu kommer att vara desamma när jag kommer hem från landet igen. Men vi kan ju alltid hoppas!
Någon av dom här dagarna kommer jag nog att ta mig förbi min nya arbetsplats. Om ni undrar varför jag inte går ut med det helt - vart jag ska jobba menar jag - så är det för att jag inte vill göra det riktigt än. Det kommer jag lovar! :D


Måndag: Jag och B ska åka till XXL och köpa gympaskor. Träning i sikte!!
Träffa J. Hon kommer komma hem till oss och då ska vi laga lite mat. B är hemma då också - så jag vet vad som borde serveras! ;)

Tisdag: Träffa Jojo. Det lär bli en fika som vanligt på Fåtöljen. Det är lite roligt att se hur en tradition från ung ålder ändå sitter i när man blivit äldre. Fåtöljen var vårt fik redan i 14-15 års åldern. Inte sant?

Onsdag: Göra mina naglar hos Beccas syster nere på Ängla i Väsby och sedan jobba sena passet i Kista.

Torsdag: Jobba sena passer i Kista. Inga andra planer direkt.

Fredag: Jobbar jag öppning i Kista. Jag har inga direkta planer då heller. Ska försöka ta det lugnt och kanske titta på någon film.

Lördag: Ledig och fyller år. Vet inte än hur dagen kommer att se ut. Kanske middag med mamma och pappa. Håller det relativt öppet.

Söndag: Jobbar igen. Ett år äldre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0