Det Börjar Arta Sig!

Som jag skrev i något inlägg tidigare så har januari månad varit som en kom igång månad för mig plus att den sista veckan istort sätt enbart handlat om jobb. Vilket ha resulterat i att jag inte har haft så mycket att skriva om. Däremot är vi nu snart inne på sista veckan i januari och saker och ting börjar rulla igång! :)

Jag jobbar som vanligt veckan ut sen åker jag och B ut till landet efter jobbet på fredag. Det ska bli riktigt skönt att få lite miljöombyte. B har velat åka ut hela vintern men det har varit så mycket jobb så det har inte blivit av.

Helgen efter fyller jag år! YeY!

Helgen efter det ska vi fira min födelsedag! YeY!

Helgen efter det ska jag bjuda min kära syster på hennes födelsedagspresent. Jag gav henne en middag för oss två när hon fyllde nu i december. Det ska bli så mysigt att bara få sitta och prata med min syster! :)

Helgen efter det fyller min kära mamma! ♥

Så, som ni ser så börjar mitt 2011 att arta sig!
Det finns mer att berätta, men det gör jag inte förrän saker är mer bestämt! :D
Säger bara: Beach 2011!!


Jag och min mamma, julen 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0