Jag Lever

Jag har spenderat dom senaste dagarna ute på landet. Meningen var att jag skulle åka ut till landet i tisdags efter att ha tvättat upp efter Greklandsresan - men jag åkte ut samma kväll. Resan, som ni kanske sett, har varit hur bra som helst. Vi har solat och badat i en hel vecka!
Vädret här ute i Norrtälje är inte helt fel det heller - vi sitter ute på altanen och läser, solar och bara pratar. Jag ville egentligen bara skriva att resan hem gick bra och att jag lever. Sitter just nu vid lillasysters dator. Passar på att skriva lite här då min mobil inte alltid har teckning här ute.
Hoppas att ni har det bra ni med!?
Bilder från Grekland kommer upp på bloggen så fort jag har kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0