Tack Alla Ni Som Hållt Tummarna

Det visade sig att det hjälpte mig.

Den 9/5 var jag iväg på intervju och intagningsprover till Resekonstultsutbildningen. I torsdags fick jag reda på att jag kommit in!

Jag har idag skickat in mina papper på att jag vill ha tjänstledigt och jag börjar min utbildning nu i augusti. Jag svävar på moln just nu.. Har inte velat säga något förrän mina papper är inskickade till jobbet - det ordnade jag idag. Så nu väntar jag bara på att det ska godkännas så är det bara för mig att byta tummstock och ramar mot böcker i skolbänken!!

Jag har verkligen velat fram och tillbaka om vad jag vill göra i framtiden. Jag har under ett ganska bra tag varit inne på att bli barnmorska - men efter ett ganska långt och allvarligt samtal fram och tillbaka med mina föräldrar och vänner - slog det mig att turism är något som passar mig bättre.

För 10 månader sedan satt jag och en dåvarande kollega och pratade om vad vi vill söka och hoppades så innerligt att vi skulle klara av det. Idag sitter vi båda här med ett varsitt stort leende på läpparna och jag måste säga att jag längtar.

Tack alla ni som stöttat och hjälpt mig att nå mitt mål!
(inte meningen att det här ska låta som ett tal då jag vunnit en Grammy eller så..) Jag är bara så sjukt glad!!


Skål för mig! ;)
Jag i London förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0