Hej Vad Det Går

Nu har jag bokat upp BodyCombat imorgon.
Är det någon som har provat det?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Har tränat combat i drygt två år. Fråga på om det är något du undrar :) Roligaste träningen som finns och otroligt effektivt. Här är ett klipp från senaste releasen som nyligen släppts:



http://www.youtube.com/watch?v=gfMxL16i4do

2011-03-14 @ 06:49:37
Postat av: Sanna B

Hej Michelle!

Det där såg riktigt häftigt ut - men det fick mig att inse att jag borde vänta en liten stund innan jag sätter igång med det. Det var nog bra att jag ställde in mitt pass idag. Jag har verkligen inte konditionen för ett sådant pass än. Men det är verkligen något jag vill pröva på senare! :)

Hur kom det sig att du började på Combat?

2011-03-14 @ 20:19:40
URL: http://sannabromander,webblogg.se
Postat av: Michelle

Hehe ja jo kondition måste man ha såklart..men man kan ju medverka efter ork också så byggs konditionen gradvis upp..Fast ja, lite grundkondis vore bra :)



Det var ingen speciell anledning..testade en gång och sen vart jag fast :) Håll mig gärna underrättad om du vågar dig på ett pass! Vart tränar du förresten?

2011-03-14 @ 21:29:55
Postat av: Sanna B

Jag har precis skaffat ett gymkort på SATS. Jag hade ett för 3 år sen lite drygt. Men det gick inte ihop med jobb och sen har jag haft lite problem med knät. Men nu är jag fit for fight igen så nu vill jag pröva allt och hitta en egen favorit! :)



Självklart kan jag hålla dig underrättad. Har du en egen blogg eller så?

2011-03-14 @ 21:34:50
URL: http://sannabromander,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0