Hemmets Mästerkock

En av B's paradrätter är hans köttfärssås. Han är också väldigt bra på att göra chili. Jag har hittat ett recept på chili och tänker utmana honom. Jag skriver det ju på bloggen och jag vet att han och hans vänner har tillgång till mina inlägg. Men jag tänker inte säga det till honom personligen.. Tror jag..! :P

Men jag ska se om jag kanske inte hinner göra det ikväll efter träningen. Så har han det när han kommer hem imorgon bitti. Jag såg det på Sveriges Mästerkock och jag blev sugen på att pröva. Så efter att jag är klar med tvätten ska jag åka och handa allt jag behöver.
J kanske vill hjälpa mig?


On Your Marks
Get Set
Go!!


Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0