Läser Lindas Blogg

Ja, Linda är en gammal kollega och vän. (Jag vill dock fortfarande säga att vi är kollegor trots att jag bytt butik.) Hon och hennes man reste till Miami igår och ska vara borta i tre veckor. Ja, dom ska inte bara vara i Miami, utan dom ska på kryssning.

Men nu har hon bloggat från hotellet och jag känner att jag vill ut och resa på en gång!!

Jag hoppas att hon och hennes man får en jättetrevlig resa. Nu blir jag lite sugen på att planera något med B. Frågan är bara hur vi ska göra då. Han är mer för backpacking och inte så mycket sol och bad. Jag är ju tvärtom.. Eller egentligen är jag mer för båda. Kombinera äventyrandet med sol och bad och jag är nöjd. Men frågan är då bara. Vart skulle man åka då?

Jag har Grekland i sommar med J och han ska till Skottland med en kompis i september.

Pussa..*


Kommentarer
Postat av: Linda

Söt du är Sanna =) har varit lite efter med alla bloggar, har inte hunnit ta igen hehe.



Många kramar till dig, hoppas allt är bra med.

2011-04-13 @ 15:08:38
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0