Roots Sandaler

Jag har sedan november 2010 bestämt mig för att vara ute i god tid vad gäller inköp och annat. Jag var nästan klar med mina julklappar 3 veckor innan jul och nu vill jag vara ute i god tid när det häller sommarkläder.

  • Bikini för sommar- check
  • Sommarklänningar - några klara.. Fler kommer!
  • Toppar
  • Shorts

Det är bara lite av det jag vill köpa till i sommar. I helgen köpte jag ett par sandaler som jag blev helt kär i. Jag har letat efter liknande i flera år och när jag på min lunchrast snubblar över dessa. Ja, det säger sig självt - jag kunde inte hålla mig. Speicellt inte när butiken bara hade ett par i min storlek.

Då jag inte hittar min sladd till kameran får ni nöja er med en bild från hemsidan. Eurosko Väsby köpte jag mina i. Det kanske var lite väl med priset - men det är det värt efter att ha letat som en dåre.


699:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0