Sitter Här Mitt I Natten...

... och kollar resor.
Jag, B, mamma och pappa har pratat om att åka någonstans nu i vår och på något sätt hamnade uppgiften att hitta ett bra resmål, hos mig.
Jag är sugen på att åka till antingen Prag eller Barcelona. Att försöka hitta något som mamma och pappa inte har sett... det är näst intill omöjligt. Men det finns många ställen som jag gärna åker till igen då jag inte kommer ihåg allt jag har sett.

Men Prag är jag intresserad av att åka till för att jag är intresserad av att se deras arkitektur på riktigt och inte bara på bild. Jo, jag har varit där - men jag kommer inte ihåg någonting av den resan.

Barcelona vill jag också till men då är det mest för att jag alltid velat åka och för att vi alla behöver lite sol på oss efter en vinter som denna.
Jag vet inte riktigt när vi kan åka men det vore skönt om det kunde bli snart. :)

Har du varit i Prag eller Barcelona?
Har du tips att ge?


(Källa)


(Källa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0