Until I Can't Deny This Loving Feeling

Hej Bloggen + läsare!
(om det är några kvar där ute?)

Det tog mig inte ens 1 hel månad innan jag fått ett återfall. Ett återfall som borde kommit tidigare - och som jag vet kommer hålla i den här gången.

Jag vill inte ge upp bloggen, den har varit en del av mitt liv så länge, det är inget jag bara kan kasta bort sådär. Det är här jag vill dela med mig av händelser i mitt liv. Jag har känt ett tomrum efter att ha avslutat bloggen den 7/2. Det kanske låter som en klyscha. Men så är det.

Nu lovar jag alla er och även mig själv att bloggen kommer finnas där - och den här gången försvinner jag inte.


I cannot lie
From you I cannot hide
And I'm losing the will to try


Här är jag... igen!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0