Tvättpelare

Vissa dagar önskar jag att Väsby hade öppet lika länge som Kista. Det finns liksom inte alltid tid till det jag måste hinna med. Men jag ska verkligen inte klaga, för det är riktigt skönt att komma hem i skaplig tid.

Men att kunna jobba hemifrån med allt det administrativa vore toppen!

Planerna är många och jag hoppas att jag kan bocka av dom snarast.

En annan plan, som skulle bli en överraskning till B, var att när han åker till Skottland med sin kompis R så skulle jag göra om i badrummet. Väggarna behövs målas om och jag har lite funderingar på att ta bort badkaret och sätta in en dusch istället. Det skulle innebära att vi får plats med tvättmaskin. Jag var tvungen att berätta för honom i alla fall för jag är lite tveksam till att jag klara av allt det där själv!

Det vore riktigt skönt om vi kunde få in en tvättpelare i vårt lilla badrum.


Nördig bild - men utan sladden till kameran får man vara påhittig! :P


Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaha sanna... :D

2011-03-14 @ 22:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0