Min Kväll

Träffen igår var hur trevlig som helst.

Jag kom en aning sent då det drog ut på att göra mig klar - men när jag väl var där ville jag inte ritkigt lämna. Det var ett tag sedan jag träffade familjen nu, för att inte tala om alla andra släktingar. Så det var mysigt att få bli uppdaterad på både det ena och det andra.

Paella, kyckling, och jag tyckte mig till och med se lite korv. Mumma!!
För att inte tala om efterrätten!
Kladdkaka med hallonsås (typ) och grädde!!!

Efter maten flyttade jag mig lite kring bordet. B's kusin Sandra var där. Hon och jag lärde känna varandra genom en annan vän. Det var inte genom B jag träffade henne första gången. Vilket känns lite lustigt! haha.. Det var min kollega och vän T i Kista som kände henne och förklarade situationen. Det är först nu efteråt som vi setts på släkträffar.
Jag satte mig med henne och vi uppdaterade varandra om allt och inget. Hennes studier och mitt jobb - det kanske till och med kommer bli en liten vinkväll någon gång snart?
Det tycker jag vore trevligt!

Om inte annat så är en till träff för att fira Pia i sin ordning kring pingst. Så det måste vi se till, så att B inte jobbar då!

Ännu ett plus var att när jag kom tillbaka till bilen för att åka hem insåg jag att jag aldrig betalade p-platsen. Men jag hade klarat mig från p-böter! Toppen toppen! :D


Teskedsgumman - ser tröttare ut än vad jag egentligen är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0