Vad Blir Det För Mat.. Imorgon? :P

Idag har jag inte hunnit skriva så mycket och jag hann inte lägga in något på tidsinställning igår heller. Dagen har varit hektisk och jag blev en aning stressad ett tag. Men jag hann göra det mesta och vet att jag kan lämna över resten till mina kollegor imorgon.
Jag är nämligen ledig och på torsdag ska jag på kurs hela dagen. Väsby Centrum har anordnat så att alla butikschefer har möjlighet att lära sig lite mer. Så det ska bli kul att gå på.

Imorgon ska jag dock bara ägna åt mig själv, B och lägenheten. Det ska bli skönt att få fixa lite här hemma. Ska dessutom träna och äta middag med J på kvällen.

Ska se om jag kommer på något roligt att laga bara. Känner att jag vill inspireras!


Jag lagar mat i våg gamla lägenhet 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0