Ny Livsstil!

Den senaste månaden har jag kommit igång med mitt tränande. Jag vet att det är många som inte trott på mig när jag sagt att jag ska börja. (vilket jag förstår, då det tagit ett ex antal år)
Men nu är jag igång på riktigt och känner mig mer pepp än någonsin.

Jag har inga planer på att gå ner i vikt men däremot måste jag gå ner lite för att kunna bygga mina muskler. Jag har börjat gå hos en PT, Mikaela, som är hur bra som helst. Jag har förvisso bara gått 2 pass med henne men det har redan lärt mig en hel del.

Kosten har blivit helt annorlunda och jag känner mig mer pigg och aktiv. Jag är riktigt glad!

Tji fick ni som inte trodde på mig! ;)

Tänk att min frukost som jag tyckt var så nyttig visade sig vara en fälla?!
Det hade jag faktiskt aldrig trott..

Mitt personliga mål håller jag för mig själv för tillfället - men jag tror att jag kommer kunna nå det utan problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0