Hur känns det?

Jag har sedan den dagen jag fick mitt antagningsbesked svävat på moln. Jag vet att det här är något jag vill jobba med och jag vet att det kommer ge mycket att gå den här utbildningen. Skolan har ett väldigt gott rykte och det känns när man går runt i korridorerna. Det är Frans Schartaus Handelsinstitut på Stigbergsgatan i Stockholm. Jag har tänkt ta bilder på plats varje dag men glömmer alltid bort det. Jag ska försöka komma ihåg imorgon! Om inte, påminn mig!!

Det som tar emot på dagarna är just nu bara det här att gå upp mitt i natten (6 på morgonen) men jag känner att det är helt värt det.
Jag är dock lite nervös inför första tentan som vi har den 30/9. Håll tummarna för mig!

Skolan är hur mysig som helst och klasskompisarna är bara för gulliga!

Det känns bara för bra att vara igång med något jag vet att jag vill jobba med och resekonsult känner jag har mer att ge än vad jag trodde från början!

Vem vet, jag kanske tar hand om dina resor om två år?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag hittade din blogg via google. Jag är väldigt intresserad av att gå den här utbildningen men det jag inte hittar något svar på är hur ofta man är på plats i skolan? Är det varje dag måndag-fredag eller bara några dagar i veckan? Tänker om det blir väldigt jobbigt att pendla om man inte bor i stockholm.. Skulle bli jätteglad för svar!

Svar: Hej Sara, Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte har svarat på ditt inlägg tidigare. Jag tog en paus från bloggen och bloggandet förra året och det är först nu som jag ser din fråga.
Jag vet inte om det är så att du fortfarande är intresserad av utbildningen eller om du har sökt något annat sedan du skrev till mig men jag svarar i alla fall.
Under tiden som jag gick min utbildning så var vi i skolan i stort sätt varje dag 9-16. Med undantag för röda dagar. Hur långt har du att pendla varje dag?

//Sanna
sannabromander.webblogg.se

2013-07-27 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0