Igår var jag på en mysig middag med finast...

img_2334 (MMS)

Igår var jag på en mysig middag med finaste J! Som vanligt när vi är på Vapiano (Kungsbron den här gången) fick jag ont i magen. Det är ju så svårt att inte kasta i sig maten när man är där! Planen var att vi skulle hem till henbe efter och dricka lite vin. Men jag åkte hem!  På vägen uppdagades ett problem med vårt arbete vilket slutade med mer plugg när jag kom hem! Nu tror jag att jag har stressen under kontroll och jag ger mig inte förrän arbetet är inlämnat! BTW titta vad jag möttes av på parkeringen i morse!! Som tur var, var det inte min bil!!


Kommentarer
Postat av: jessica

fina sanna, jag ville inte att det skulle bli så jobbigt av detta och att du skulle dras in i det, med tanke på så mycket du har att göra!! <3<3<3

2011-09-17 @ 09:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0