Här Glider Kingen In

Det är verkligen skönt att ha bloggen när jag vill. Vill ju ha den "rullande" varje dag - men det hinner jag inte alltid. :(

Jag har haft en riktigt mysig helg tillsammans med fina människor.

Tack J för i fredags! ♥
Det var rikitgt skönt att få umgås med J. Allt var gott och det var hur mysigt som helst. T kom på en snabbvisit också. Gillart!
Kalla mig gammal - jag har aldrig varit på Tiki Room förut. Det var verkligen riktigt mysigt! Tack igen fina!! ♥

Lördagen städade jag! Det var riktigt skönt att få det rent - jag har dock det stora rummet kvar och lite i hallen. Det blir också fint snart! :)

Sara och Jessica kom förbi och tittade på Melodifestivalen. Trodde inte att jag skulle säga det här. Men Jan Banan (ja, ni läste rätt) Jan Banan var den låten som fastnade mest av alla som gick till andra chansen. :P

Idag har jag inte gjort mycket alls. Bokat tid hos optikern, skickat in ansökan om praktiskplats (håll tummarna för mig) och sen bara varit!

Tack alla för en mysig helg, jag behövde det! ♥

RSS 2.0