Rappakalja!

Förlåt om jag lät så negativ till julen igår.  Men det är som sagt den bästa tiden, men jag tycker att den går över så snabbt!

Idag är det jobb igen. Mörby precis som igår. Ikväll jobbar Björn natt, så jag blir helt själv hemma... Om det är någon som vill hålla mig sällskap så är ni välkomna!
Men annars tänkte jag städa upp det sista här hemma, påbörjade ju en storstädning häromdagen. Men blev inte riktigt färdig med den. Så det är ett måste. Sen tänkte jag kanske ta mig till gymmet och komma igång med det igen. Det var ju ett bra tag sen..

Skriver mer ikväll! :D

(Det här inlägget blev ju bara massa ord, men förstår man det?! :P)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha de är sant, jag kan inte spara pengar, vet jag att - demhär får jag röra, ja då försvinner dem på en gång :D Jamen då får vi hoppas att du får de du önskat dig då :)

Jag fyller år exakt om en vecka ;) så då önskar jag mig pengar och på julafton, ja då önskar jag mig fortfarande pengar :D haha

De är så mysigt med snö..

2008-12-14 @ 11:01:06
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jasså? stackare =P

Jag får hela tiden pengar, dem tycker de är bättre att jag köper de jag själv vill ha :)



På dagen blir de nog inte så mkt på kvällen kommer pappa och bror då ska vi fira mig :) Eftersom jag fyller år på en söndag blir de inte att gå ut så vi väntar med de till nyår :)

2008-12-14 @ 18:39:14
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

sv: åh men tack så hemskt mycket sötis :)

fan vad glad jag blir att du gillade den!

dock ska jag bara göra om headern för gjorde denna fort i paint ;) man skitkul att du gillar den! tack igen :D



måste ju med säga att din var snygg och cool med du!

gjort idag? puss

2008-12-14 @ 18:50:57
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: SHOEBOX - Adventstävling idag!

Vad har du för problem med knät då?

2008-12-14 @ 19:44:47
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0