Göteborg = U2

Idag bär det av. Det ska verkligen bli hur kul som helst, trots det att vädret är skit. Man får väl hoppas att det är lite bättre där nere. Hur som helst fick jag veta att vi sitter under tak på "Dom bästa platserna". Jag förstod inte riktigt vad B pratade om men tydligen så är platserna döpta. Namnet låter ju lovande!! *Yeey*

Kameran ligger på laddning och jag städar undan det sista.
Vet inte ritkgt hur vi ska lösa det här med madrasser att sova på hemma hos Bobban. För sova måste vi göra. Haha..
Imorgon ska jag träffa mina två mostrar som är i Göteborg just nu. Jag har inte träffat dom på flera år. Det ser jag verkligen fram emot. Jag hoppas att Moa kommer med också (min kusin) för det var lika länge sen jag träffade henne, om inte ännu längre!!''

Det är jag, B och G. Sen ska vi dessutom köra ner B's kusin ner till Göteborg där hon bor. Så vi åker nu på förmiddagen och kommer nog komma ner i lagom tid till koncerten så stannar vi förhoppningsvis lite längre i morgon.

Nu måste jag fortsätta med städningen för att packa lite!! :D

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0