Hade trevligt..!

Julen var verkligen till belåtenhet, trots det att jag jobbade under dagen.
Det var mycket att göra även där. "Sista minuten"-inköpen.

Efter jobbet åkte jag till min faster och farbror i Barkarby och träffade släkten. Jag hade missat julbordet under dagen så jag satte mig och glufsade i mig det vid sidan om när jag kom fram.
Maten var bara för god!

Julklappsutdelning och fick MVG+ både hemma hos faster men även hemma hos pappa som vi åkte till efteråt.
Dock blev jag lite trött mot kvällningen och åkte hem, upp med tuppen i morse för att hämta hem B och sedan köra Å till bussen. Hon ska till Åre, jag är inte lite avis.

Nu ikväll ska jag på middag med mina föräldrar hos en vän till familjen. Min buss går om 15 min så jag måste springa. Tänkte bara att jag skulle skriva några rader. Berättar mer om julklapparna senare!

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0