Fixa det sista!

Nu är vi hemma i Väsby och jag måste säga att jag har sovit väldigt gott.. Tror att B har försökt väcka mig ett antal gånger men jag har bara somnat om. Kan vara det att vi har haft fullt upp i några dagar nu också, inte vet jag.

Vi åkte iväg till Täby och växlade lite pengar till taxiresan när vi landar men också för vår första dag på Kreta. Vi längtar jättemycket just nu. Så vi sysselsätter oss med att tvätta det sista och bara vila ut.

Från det ena till det andra så har jag suttit och tittat lite på "Det stora byggslaget" mellan tvättiderna. Sen var jag hemma hos Nadja förra veckan och fick även där lite inspiration på saker som vi kan göra i nya lägenheten. Jag tror att jag har hittat en färg som jag vill ha i tv-rummet. Ska bara försöka övertala B om att det faktiskt är fint.

Nu ska jag försöka väcka B så vi kan fixa det sista innan vi åker!!

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0