Stulit från en kompis

Tillvägagångssätt
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en. Fråga 1 besvaras alltså med första meningen i första sms:et, fråga 2  med första meningen i andra sms:et o.s.v.

Mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Hur är det med dig?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ring mig när du är vaken :)

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

Hey bebi, det är varmt och mycket korvstoppning!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Gumman du råkar inte vara ledig imorrn?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Hej Vännen!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Hörde jag en skål!?

7. Vad vill du höra mest av allt?

Asså!

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?

Ah, jag gjorde det igen!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Japp.

10. Med vilken replik vill du bli uppraggad?
Ja kanske.


Haha, det är lite roligt att göra den här listan. Vissa saker fungerar, medan vissa inte gör det alls. Tog den här från min kompis Nina.

Kommentarer
Postat av: angelica

[sv]Tack så jätte mycket!

Asså visst var den god, choklad är alltid gott!

men dom du säger så finns det godare.

Just jordgubbarna tycker jag personligen är läskiga att tugga då de först är torra och sen slemmiga.

Thaha - vilken beskrivning.

2009-07-01 @ 12:55:05
URL: http://notbroken.weblogg.se
Postat av: johanna

hahaha "hörde jag en skål??" är ju från mig.. hihi

2009-07-08 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0