Helg

Igår efter jobbet kom Johanna över hit en sväng. Mycket spontant och trevligt..
Eller rättare sagt hon hämtade upp mig på jobbet och så åkte vi hit tillsammans. Det som krävdes igår var RIMI MINT, RIMI NOUGAT och DRÖMMAR (kakorna).
Vi drack en del kaffe, så jag om någon hade svårt att somna när jag väl gick och la mig. Vi satt och pratade en hel del om allt och inget. Jag hoppas att jag stötta lite i alla fall.

Johanna gick vid 12. Då ställde jag mig och lagade mat till B så han kunde få med sig en matlåda. (som sagt, kan inte somna om jag dricker kaffe efter 18 på dagen)

Maten blev god.. Fick jag höra, sen somnade jag efter många om och men.


Idag blir det läsa bok, män som hatar kvinnor, för att sedan träffa Annina. Jag vet inte än om vi ska se på bio eller om vi bara ska gå ut och ta en öl. Vi ska höras senare i eftermiddag.

Vad ska ni göra i helgen?

Pussa..*
Trackback
RSS 2.0