Grattis till körkortet Aino! :D

Grattis Aino till det rosa kortet!!! :D
Du om någon förtjänar det, så som du har övat!!


Hoppas att det går lika bra för mig när det är min tur..
Snart..!

Jag har den här veckan bokat upp en intensivkurs för mitt körkort. Dom sa att det var tur att jag gjorde det, för det var ganska många som bokat upp.
Jag vet inte om jag vill säga till er när det är men det är inte i Stockholm.
Vi får se om ni kopplar när ni läser min blogg sen..! :D



En annan sak som jag gjort den här veckan, det är att anmäla mig till Matte C på distans. Jag har hittat ett program som jag vill gå på SU. Men för det måste jag ha Matte C.
Linda, kan inte du skicka över de där länkarna som du hade om din kurs.. Det vore roligt att få läsa dem!!

Ha de bra alla!!

Kommentarer
Postat av: aino

tack gumman:)

2009-03-12 @ 14:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0