Middag med Johanna

Imorgon är det födelsedag igen.. Februari/Mars är ganska fullbokade!! Haha..
John och Kattrina fyller år. Det ska vi hem och fira hos Bs familj. Är det inte på tiden att både jag och B är lediga då hans familj bjuder över oss??
Det här är väl första gången sen vi flytta till Råcksta som vi kommer iväg såhär mitt i veckan!
Ska bli kul!! :D

Var ju på barnkalas i söndags. Tim och Otilia fyllde hela 3 år, åren går fort och stora har dom blivit..
Med tanke på alla födelsedagspresenter dom fick så hoppas jag att dom gillade vår lite i alla fall. Vet nämligen inte om dom ritktigt förstod vad det var för något.. (bärbar DVD)

Idag blev det sushi med Johanna efter jobbet. Trots att vi är kollegor så ses vi inte alls ofta, om jag får bestämma själv så måste det bli en ändring på det.

 
Som jag sa, det är inte du som ska bära problemet.. Utan det är personen som bär ansvaret!!!


 

(Stal den här bilden från din FB gumman! :P)
 



Nu måste jag sluta skriva, ska fixa lite här hemma med disk och liknande, sen ska jag betala mina räkningar.. Mycket rolig kvällssyssla måste jag säga.. Håller ni inte med mig?? :P

Pussa
Trackback
RSS 2.0