Sjätte Tunnan

Middagen med kusinen var jättemysig..! :D
Vi var på Sjätte Tunnan och maten var ju inte det man brukar beställa sådär. B åt revbensspjäll med hemmagjord senap. Det var inte så att han blev lite kär i den senapen eller?

Själv åt jag KANIN!!
Jag tänkte inte på vad jag beställde. Däremot kändes det vääääldigt fel att äta det sen!!!
Det var jättetrevligt att träffa Tove, Martin och Marcus också (rättat från förra inlägget). Det måste vi göra om.

Jag kan förstå att man gillar Sjätte Tunnan. Det är verkligen ett speciellt ställe men om jag ska vara ärlig så vet jag inte om jag tror på det som en klubb. Absolut som restaruang men jag skulle inte gå dit för annat...

Efter maten ville vi alla ta en öl eller något annat att dricka.. Tyvärr blev det inte så.. Är det någon annan som märkt hur smockat med folk det är i Gamla Stan på fredagar???
Eller helger i övrigt?!?!


(På det här sättet behöver ingen skämmas)

(Tove, Martin och Marcus)
Trackback
RSS 2.0