Intensivkursen i full gång

Nu har jag inte skrivit på några dagar och det finns en väldigt bra anledning till detta. Jag är på min intensivkurs i Norrtälje. Jag har kommit på att jag mycket väl kan säga när jag åker, för jag behöver ju inte berätta när jag har min uppkörning. (Snart)

Jag har varit här sen i söndags och i måndags började min kurs. Det har varit väldigt mycket teorilektioner och det känns som om jag börjar lära mig en del nu! Jag har gjort 3 tester idag, som är nästan samma som på vägverket. Skulle man gå enligt dom har jag gjort 3 teoritest idag och klarat alla! :D

Körningen kommer sakta men säkert tillbaka men det känns lite jobbigt att köra på grund av att jag inte känner till Norrtälje så speciellt bra. Det kommer också med tiden hoppas jag!

Har träffat två tjejer här i min ålder, väldigt trevliga och roliga att vara med. Madde och Tessan.
Vi har våra uppkörningar nästan samtidigt, så vi håller varandra om ryggen!

Nu ska jag gå och hjälpa B vid grillen!

Skriver mer imorgon!

Pussa..*
Trackback
RSS 2.0