Hjälp mig

Ojdå, det var ett tag sen nu. Vad har du haft för dig sen sist?! ;)
Nej, skämt å sido, det var ganska länge sen jag skrev. Av olika anledningar. Jag har blivit beroende av Café World på fb. (EJ OKEJ!)
Fast också för att jag inte har haft någoting att skriva om. Inte för att jag känner att det har hänt så mycket just idag som ska kunna fylla den här bloggen med massa nytt. Men jag kan inte inte skriva.

Trots att jag inte har så mycket att skriva om, så tror jag ändå att jag vet något som kan få igång era tankeknölar. Jag skulle vilja inrikta min blogg på något som är typiskt mig. Dock vet jag inte själv riktigt vad det skulle vara..
Vad kan jag skriva om som gör att jag har uppdateringar varje dag?

Jag har läst några bloggar sedan jag började blogga själv. Jag har hamnat på bloggar om allt från: barnafödande, musiker, mode och dieter. Jag vet inte riktigt om det är min grej. Vad kan jag skriva om?

Er uppgift är att komma på vad jag ska skriva om. (ni som känner mig kommer inte ha svårt att komma på något) Vad vill mina läsare veta av just mig?

Lämna en kommentar så får vi se vad det blir till slut.. Det kanske inte ens kommer några kommentarer, då tar jag det som att min blogg är bra som den är.. :)

Men helt ärligt, så skulle jag vilja få lite hjälp!

Pussa..*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker det är kul att läsa om vad du gör om dagarna när man inte pratar mede dig... Det är ju jättepraktiskt, även om man inte pratar varje dag så känner man ändå att man håller lite koll på vad som händer i ditt liv. ;) Iofs tycker jag om att prata med dig varje dag så det funkar det med! <3

2009-10-09 @ 08:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0