Borta några dagar

Jag har valt att inte skriva under några dagar. Jag har haft en del att tänka på och har varit ganska upp i varv. Men det är över nu. Jag har inte bara velat skiva massa negativa saker. Det här är ju en positiv blogg. Eller ja, jag försöker i alla fall.

Lite uppdateringar från dom senaste dagarna.
Igår var vi på bio med B's familj. Vi var och såg den nya Beck filmen. Om ni inte har sett den och om ni gillar Beck så rekommenderar jag verkligen att ni ska se den. Den var sjukt bra. Sen kan man ju inte direkt klaga på Larsson, Gunvald Larsson.
Han gjorde hela filmen. Jag hoppas verkligen att det kommer komma flera filmer. Trots att jag trodde att filmen som visades på tv för några månader sedan var den sista?

Jag misströstar inte! :P

Vi har fått det målat här idag. I alla fall det första lagret och jag måste säga att det blir sjukt fint. Jag är hur nöjd som helst. Undrar vad B kommer tycka när han kommer hem. Han var inte hemma när Målaren kom. Ni kommer få se inom kort. Vill försöka få klart det, med möbler och annat innan jag visar.

Jag har kommit fram till att jag kommer försöka söka Sjuksköterska till våren. Jag ska inrikta mig på barnmorska men måste ju börja någonstans.

Lite sugen på Canada. Men jag vet att det är omöjligt just nu.
Skulle vara sjukt roligt om du ville med.

Tessan, det är du och jag. Vi är inte ensamma. Det är bara att tugga på tills det går!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0