Blir nog SATS

Efter att ha försökt registrera mig på Medley är jag nog ganska glad att jag inte kan mitt konto- och cleraingnummer. Jag vet inte om jag gillade deras avtal så speciellt mycket. Binder jag upp mig på ett år måste jag säga upp det om 2 månader för att det inte ska bli ett år till när det här året har gått ut!

VA??

Så det blir nog SATS med B igen tror jag. Den här gången är det mer värt det för jag vill det mer än sist!

Nu blir det te och film med B och massa mys.
Puss på er, ses imorn!


Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Duktiga ni är somm tränar så! Tack snälla sanna! Du måste komma förbi och fika e

med becca nån dag! PUss

2010-04-22 @ 11:51:24
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0