Fira Michelle

Vaknat efter att ha sovit i 11 timmar. Jag tror inte att jag har lagt mig innan 22 på flera månader. Helt sinnessjukt skönt. Första dagen på min minisemester ser ut som följande:

  • Plugga
  • Hämta bilen
  • Köpa något till Michelle
  • Åka in till stan och fira Michelle! *woop woop*

Om det är någon som har saknat Dubben så är det jag!! *räcker upp handen*. Kameran ska laddas och så ska humöret. :)

Jag hoppas att jag hinner med allt som ska hinnas med innan vi åker. För det ser ju faktiskt ut att gå vägen.
Idag är det en hel del. Imorgon hoppas vi på att vi ska hinna städa och sedan packa. Middag hos J och J. Ska bli mysigt. Snart är det vår tur!


Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0