Tackar för gesten

Min dag har verkligen gått från bra, till stress till bra igen!

I morse skrev jag om en direktkontakt med en av mina senaste författare som jag skrivit om. Det kanske ni förstod?
Sen blev det stressigt på jobbet i och med en sjuk leverans som tog oss hela dagen - och då är vi inte klara än.
Efter det blev det en after work med A. Det var mycket trevligt, vi gick till O'Learys i Kista och ölade lite.
Kan det bli bättre?

Jo, för när jag kom hem fick jag ett sms av A där det stod: David Larsson har länkat till din blogg.

Det gjorde mig väldigt glad. Jag tar mig friheten att ta det som en komplimang och tackar och niger för den fina gesten.

I och med att jag kom hem ganska sent tänker jag inte skriva så mycket mer idag. Jag återupptar mitt skrivande imorgon och önskar alla en god natt!

Sov gott..*

Kommentarer
Postat av: David Larsson

Nemas problemas tjejen!



Hoppas allt är great med dig. Här är det som det ska!



"David"

2010-04-15 @ 10:25:26
URL: http://www.davidwantedlarsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0