En Ny Dag Imorgon

Nu blir det dags för sängen. Har redan varit uppe längre än tänkt. Men jag hade ett litet missöde med en av B's julklappar. Jag slog nämligen in dom jag har köpt hittills. Så att jag på något sätt kan hålla reda på vad som är kvar att köpa och vad som är klart för julafton.

Ett av hans paket var "decapetated" - vilket inte var så roligt. För nu vet jag att han inte kommer hinna få just den julklappen i tid. Det var den jag var mest glad över att jag hade lyckats skaffa till honom.
Han vet om vad det var och vi hoppas på att dom kan skicka en ny till oss. Jag har ju trots allt betalat allt. Tänk vad just den julklappen har strulat för mig! :/

Hur som helst..
Det är dags för sängen nu. Jobb imorgon också.

Två av dom julklappar jag är klar med.
Undra vem som varit såhär snäll i år?
Jag vet minsann! :)


Natt på er alla..*

Kommentarer
Postat av: sofias

tjena, jag kikade bara in! hoppas du får en fin dag!

2010-12-08 @ 08:30:05
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0