Mycket Att Göra Imorgon

Efter en dag på jobbet har jag kommit hem till middag serverad till ett avsnitt av X-files. Det börjar bli riktigt mysigt i butiken nu och det är alltid roligt att jobba när humöret är på topp hos alla.

Jag öppnar imorgon och det finns en del att stå i. Två av mina praktikanter slutar imorgon - vilket är tråkigt. Men vi får göra det bästa och roligaste av situationen! :D
Nu ska jag bada innan jag går och lägger mig. Läsa och kanske en kaffe till det! (Decaf självklart! :P)

Imorgon är sista dagen innan ledig helg. Har mycket att se fram emot då också. Pepparkaksbak och glögg med tjejerna från jobbet! :)

Puss och godnatt alla där ute..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0