Nyårsledigt Firat Med Vin

Ja, jag har tyvärr glömt att jag hade kameran med mig och mobilen hade jag inte tillgänglig hela kvällen. Så tyvärr inga bilder.
Men jag vill bara säga att jag har haft det hur mysigt som helst och lägenheten var bara för mysig. När får jag flytta in? :P

Det har varit en toppenstart på en miniledighet! :)
Tack flickor!

När jag kom hem hittade jag ett paket i brevlådan. Det var en liten julklapp från kompisen (Uzzie) som kommer hit på nyår. Ja, han ska stanna i två veckor och åka runt och träffa alla sina vänner som han har utspritt över hela Sverige. Det ska bli roligt!!

Tack så jättemycket för den fina gesten, det var väldigt oväntat!
Här har vi någon som tar vara på sina kontakter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0