Dålig Uppdatering

Jag är verkligen inte bra på att blogga just nu. Denna värme!!
Jag ber om ursäkt. Men jag har faktiskt ett utkast här om hela vistelsen i Grekland. Det är bara så svårt att få med allt i ett och samma inlägg utan att det ska bli för mycket text.

I övrigt är jag fortfarande inte helt på benen.. Varje gång jag varit ute i svängarna så kommer jag hem till febern.
Idag var det hur som helst sol och lite bad med J och hennes kompis Madde. Vi var bara här nere vid Kairo (inte Egypten) och badade. Det var hur varmt som helst, jätteskönt. Färg i ansiktet har man fått i alla fall. Helt röd. Man borde förbjuda den röda fägen när man faktiskt har en bränna från Grekland. Men vem är det som bestämmer det?

Tidigare i veckan var jag med J och Tove från jobbet och såg Eclipse. 3:e filmen i The Twilight Saga. Det var helt klart hur j*vla bra som helst. Jag vet inte bara en som gled av stolen! ;)

Ikväll tänkte jag att jag skulle fortsätta i filmernas tecken. Jag har två filmer som jag vill se. Den ena är med ingen mindre än Robert Pattinson (Little Ashes) där han spelar Salvador Dali och sen Dear John med Amanda som var med i Mamma Mia.

Kanske ska försöka bli klar med inlägget om Grekland också, eftersom det snart bär av till London också!

Puss på er..*



(Titta bara färgen på vattnet - Härligt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0