Date Med Pappi Imorgon

Imorgon blir det en date med pappa på stan.
Han åker till Kina den 9/11 och ska vara borta i 10 dagar.
Vi ska på stan och titta jackor för att sedan äta en bit.

B jobbar imorgon.
Vilket är i stort sätt allt vi gör just nu.
Men det mysiga med passet han har imorgon det är att han kommer hem tidigare än vanligt.
Jag känner ofta ett obehag då jag sover medan han jobbar.
Men han kryper ner bredvid mig sådär vid 4-tiden imorgon.
Vilket genast kommer göra det lättare för mig att sova lugnare.

Nu ska vi gå och lägga oss.
Vi funderar på att titta på Beck - Levande Begravd.

Natti.

P.S. Till alla er kärlekspar där ute. Det här är den ultimata myslåten tillägnad er. Det går inte att lägga upp klippet på bloggen än. Men klicka på länken så får ni höra den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0