Toalettfest

Nu ska jag förklara det kära begreppet "Toalettfest".

Min mamma flyttade in i sin nya lägenhet 08. En mysig liten 1½ (tror jag att det är). Det här året har det varit stambyte i hela huset vilket har inneburit att hon har levt i en byggarbetsplats i ett bra tag. Då många av hennes vänner har sagt att dom gärna vill komma dit och se hur hon har det har hon svarat med följande: Inte än för jag har ingen toalett just nu. (Hon har fått gå ner i källaren för toalettbesök samt dusch)

Nu ikväll bjöd hon hem sina vänner varpå dom sa att det skulle vara roligt med en toalettfest. Därav begreppet. Vi har alltså varit hemma hos henne och invigt toaletten. :P

Speciell humor, jag vet.
Men mycket trevligt. Imorgon blir det jobb, så nu är det dags för sängen.

Hoppas att ni har haft en lika trevlig kväll?

Kommentarer
Postat av: jess

haha ja men det är ju dom bästa festerna!

Toalettfester , inviga gräsklipparen-fester och görarent åt katten- fester =)

2010-11-13 @ 12:37:10
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0