Ni Håller Väl Tummarna För Mig?

Det var en mysig fika inne på söder - fåtöljen som alltid - med Sandra, Nina och Amela. Det är så synd att vi inte hinner träffas oftare men det är alltid kul då vi väl ses. Det är alltid kul att uppdateras om allt som händer. För händer saker gör det då alltid! ;)

Känner mig pepp på studier igen. Jag hoppas verkligen att ni håller tummarna för att jag kommer in. Så att ni inte har glömt!?
Resor kommer i så fall bli en del av min vardag. Även om det kanske inte alltid innebär att jag får resa. Men skulle jag få det skulle jag bli riktigt glad!
Det är en del tankar som snurrar i huvudet på mig och jag vet, jag kan inte alltid få allt. Men drömma kan jag väl få?

Såhär glad skulle jag bli om jag fick ge mig ut och resa - olé!
Bilden är på mig från Grekland med J i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0