AW

Jaha. Då var man "uppe med tuppen" då!
Känns inte alltid så roligt måste jag säga. Speciellt efter att man knappt har sovit något. Jag förstår inte varför det blev så inatt. Tankar satte igång och så tog det bara några minuter så gick stressen på högvarv.

Kanske släpper när man faktiskt vet att det går bra, dom första dagarna på egen hand..?

Ikväll blir det AW med J och hennes kollegor på nya jobbet. Det ser jag fram emot. Det kommer inte alls bli sent för min del då jag jobbar öppning imorgon. Jag ska på tjejmiddag imorgon vilket jag också ser fram emot men det gäller att fördela den tid jag har. Precis som jag skrev för någon dag sedan. (Klicka här)

Men som sagt, jag ser fram emot ikväll - kameran laddad, humöret på topp (förutom att jag då är sjukt trött..) men ni förstår vad jag menar...!

Var har ni för planer i helgen??

Puss på er..*

Kommentarer
Postat av: Sanna B

P.S Jag glömde självklart kameran hemma bara för att jag hade den redo vid väskan när jag skulle gå! :P

2010-10-15 @ 09:52:56
URL: http://sannabromander.weblogg.se
Postat av: Lenita

Ja, men det är så sjukt!! Skum lirare!

Tack så mycket ;P Hoppas du får en bra helg du med! Kram

2010-10-15 @ 11:06:47
URL: http://lenitaw.blogspot.com
Postat av: johanna

Fin blogg! allt bra?



En blogg om sex, kärlek, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :) ♥

2010-10-15 @ 11:34:54
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0