Önskelista

Vad gör man när cholkladen man köpte för att ha under arbetspasset tog slut efter 5 minuter och alla mina satsumas är uppätna?

Ja, jag kanske börjar lite tidigt men det är faktiskt inte så tidigt som det låter. Tänk på att i USA har dom säkert haft juldekorationerna uppe i någon månad redan! ;)
Sen är det bara bra om jag skriver ner lite i taget och sparar det. Jag menar, jag kanske kommer glömma bort annars. Men inte om jag gör på det här sättet.


Min Önskelista

- Systemkamera
- Photoshop till datorn
- Massa mysiga koftor
- Presentkort på IKEA - igen, vi fick det förra året också. Sjukt bra!
- Cykel

Det är vad jag har kommit på hittills. Vi får se hur listan växer fram till jul. Mer lär som sagt dyka upp. :)


Puss o Kram vi ses på stan..*


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint namn du har :D Och snygga initialer ;)

Tack för dina svar :)



Önskar mig också en systemkamera :) Har jag gjort i något år, men ännu ingen, haha

2010-10-07 @ 19:12:06
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Jennie

I usa är do ju helt galna... tror du ligger i lä med din önskelista..

=D

Det va en bra en, kanske ska kopiera den.. =P

Ha det toppen!

2010-10-07 @ 19:19:42
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0